www.hervormdaarlanderveen.nl

9:30 uur: Ds. J. Smit, Katwijk

Collecten: Kerkvoogdij en Diaconie

Aanvang kerkdiensten
Houd u er rekening mee dat vanaf zondag 5 mei de ochtenddiensten om 9.30 uur beginnen!
De kerkenraad.

Actuele informatie
Alle diensten zijn te bekijken via een livestream van de Hervormde Gemeente Aarlanderveen op Youtube. Tevens zijn alle diensten te beluisteren via http://www.kerkomroep.nl/#/kerken/10087 of u kunt via www.kerkomroep.nl zoeken op de plaatsnaam mocht het met de eerstgenoemde link niet lukken. De liturgie van de diensten kunt u vinden op de website van de kerk (www.hervormdaarlanderveen.nl) bij ‘kerkdiensten’ en daarna ‘meer details’.

Kerkauto
Mocht u gebruik willen maken van vervoer naar en van de kerk, kunt u contact opnemen met Corrie de Pater (tel.nr.: 0172-574948).

Zangdienst
Zondag 28 april zal er om 10 uur een zangdienst zijn. Het thema is: heb je Mij lief? Con amore uit Nieuwkoop komt voor ons en met ons zingen. We zingen o.a. ‘Groot is U trouw O Heer’, ‘Een toekomst vol van hoop’ en ‘Mijn Jezus ik hou van U’. Komt dan allen te samen en laat ons naar hartenlust zingen en blij musiceren.

Koffiedrinken
Na de ochtenddienst van 5 mei is er koffiedrinken in de Jeugdhaven.

Te Huur
Het huurhuis aan de Stationsweg 2a is te huur. Er is een parkeerplek achter het huis aan de tuinkant. De huurprijs is € 1200,00 per maand, excl. gas, water en licht. Er is wat klein onderhoud nodig, wat besproken kan worden tijdens de bezichtiging. Het huurcontract zal bindend zijn voor 2 jaar. Daarna zal in overleg worden bekeken of er verlenging mogelijk is. Wanneer u of jij geïnteresseerd bent, kan er aangemeld worden. Stuur dan een email naar Pieter Verbeek (emailadres: p.verbeek@houtwerf.nl). Aanmeldingen moeten voor 1 mei 2024 binnen zijn en gemeenteleden van de Hervormde Gemeente Aarlanderveen hebben voorrang.

Collecten
U kunt uw gave geven in de kerk of bij voorkeur via de bank naar de onderstaande rekeningnummers:
- Kerkvoogdij: NL02 RABO 0101 3954 77 of NL69 INGB 0000 4258 69
- Diaconie: NL40 RABO 0301 6090 98
Op de beamer en via de livestream zijn ook QR-codes beschikbaar. Bij het scannen van deze QR-codes kunt u direct online uw gaven geven.

Uitloting Obligaties
Dit jaar zijn er 7 obligaties uitgeloot. De nummers zijn: 7 – 27 – 36 – 46 – 65 – 84 – 91. De eigenaren van de nummers hebben bericht ontvangen. Van de inmiddels uitbetaalde rente hebben wij ook weer twee giften van € 200,00 terug mogen ontvangen. Hartelijk dank hiervoor, de kerkrentmeesters.

Verantwoording Kerkvoogdij
Via de bank hebben wij een gift van € 50,00 ontvangen. Via Hannie Rodenburg een gift van € 10,00 bij het bezorgen van het fruitbakje.
Hartelijk dank voor uw bijdragen, de kerkrentmeesters.

Oppas
Er is oppas aanwezig in de Jeugdhaven. De kinderen zijn voor 9:55 uur welkom. Vanaf zondag 5 mei a.s. voor 9.25 uur.

Vorming en toerusting

Geen mededelingen

Bericht van de voorganger
Geachte broers en zussen, ik wil u melden dat mensen van de gemeente in het ziekenhuis verblijven. Mevrouw Verbeek-Drilling is opgenomen voor een heupoperatie. We wensen haar sterkte met de operatie en het herstel. Ook organist Cees Verzaal is nog altijd in het ziekenhuis. Zijn eerste en grote hartoperatie is geslaagd, er volgt nog een kleine ingreep en daarna wacht voor hem een lange weg van herstel. Mw. Verbeek en dhr. Verzaal wensen we Gods nabijheid toe en die van hun familie en gemeente.
Vanaf Koningsdag tot Hemelvaart mag ik met mijn vrouw en jongste zoons naar Frankrijk. In ons huisje in Marmeaux wacht nog wat kluswerk, maar we gaan aardig richting het einde van het werk. Daarnaast zullen we genieten van de Franse rommelmarkten en met een beetje geluk van het goede weer.
Ds. Wim Hendriks

Kopij inleveren
U kunt de kopij voor het volgende kerkblad tot uiterlijk vrijdag 3 mei inleveren bij Lianne Angenent (kerkbladaarlanderveen@gmail.com).

datum en tijdstip 09-05-2024 om 09:30 uur
Hemelvaartsdag